Beemster in Merken100 van 2024
Trots, Beemster kaas staat, als enige kaasmerk, in ‘De Merken100 van 2024‘. De lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Dat is een mooie waardering voor onze kleine boerencoöperatie.
De wereld in 2024 verandert razendsnel en de plaats die merken in die wereld inneemt, verandert al even snel mee. Net als hoe consumenten naar merken kijken. Dat is al lang niet meer een goed product of een goede dienst voor een redelijke prijs. Consumenten verwachten iets van merken. Wat dan? Nou, heel wat en steeds meer. Consumenten verwachten natuurlijk een goed product en een goede dienst voor een redelijke prijs, maar ook dat merken zich inspannen voor samenleving en milieu. Dat merken zich uitspreken voor een inclusieve samenleving. Maar ook dat merken inspiratie bieden, bij een levensstijl passen. Merken laten kracht zien, zijn innovatief, lopen voorop, excelleren binnen de categorie.
De Merken100 meet de invloed die merken hebben. Ben je als merk relevant? Doe je ertoe, heb je toegevoegde waarde? Ben je als merk innovatief, likeable, sociaal betrokken? Hoeveel investeer je als merk in advertising, met welke kracht en met welk sentiment kom je als merk in de media en wat is het oordeel van consumenten?
Ons merk Beemster wordt door de consument gezien als een merk dat hier positief aan bijdraagt.
Dat doen we samen. Samen met onze boeren en onze kaasmakers.
Samen, positief voor toekomstige generaties.